mashemoto Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Skrivet 3 Mars 2007 Hej jag har kollat på Final Fantasy Adventure children. men det såg ut som om att det skulle vara en film innan den här, så min fråga är finns det en tidigare film? Citera
Fruktnystan Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Skrivet 3 Mars 2007 Inte vad jag vet, och den heter väl Advent Children? Citera
Gäst Kabby Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Skrivet 3 Mars 2007 Jag har för mig att det finns en till, som hette Final Fantasy - Spirits Within eller något sådant.. Citera
Fruktnystan Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Skrivet 3 Mars 2007 Jag känner igen namnet, tror det finns en som heter så. Hade väl glömt den. :blush: Citera
123spill Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 Det finns 2 eller mer veet inte riktigt. Men Här står det att det finns en novellfilm nu vad det är... Citera
Gäst Skellington Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Advent Children är fortsättningen på spelet FF VII. du måste spela spelet för att fatta handlingen i Advent Children Citera
123spill Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Man måste ju f*n i mig spela första spelet för att första nått av de andra spelen :P Citera
Gäst Skellington Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Man måste ju f*n i mig spela första spelet för att första nått av de andra spelen :P antar att du är ironisk, men det är bara X och X-2 som hör ihop.finns en del FF spel som utspelar sig i samma värld dock Citera
123spill Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Nej jag var faktiskt inte ironisk :P Första gången jag spelade ett FF spel som jag hade lånat av min kompis, så fattade jag inte ett skit... :bah: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.