ZeldaEpona Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Hej! Jag MÅSTE ha hjälp med The Legend Of Zelda Ocarina Of Time! Jag är i Forest Temple och har dödat spökerna Joélle och Amy tror jag dom heter.. Jag fattar absolut ingenting vad jag ska göra sen! Spökernas "fackelfärg" är vanlig eldfärgad och blå. SNÄLLA HJÄLP MEJ! tack på förhand! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 www.zelda.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 :( Jag hittar inget där!Kan inte du istället fröklara hur man ska göra? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Få se här, den gröna finns nånstans på andra sidan minibossrummet, bara gå så långt du går så kommer du att hitta den, och den sista är i hallen där man kommer in när man har dödat alla andra. Jag har inte spelat OoT på väldigt länge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Få se här, den gröna finns nånstans på andra sidan minibossrummet, bara gå så långt du går så kommer du att hitta den, och den sista är i hallen där man kommer in när man har dödat alla andra. Jag har inte spelat OoT på väldigt länge... Vart då???Vart finns den här hallen???? vilken miniboss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Minibossen är de tre skeletten, när man har besegrat de får man pilbågen. Hallen, där man kommer in (där lyktorna finns) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag har fått pilbågen,men vad ska jag göra när jag står i den stora hallen?Vilket rum ska jag gå in till? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Ööh, vääääldigt länge sedan jag klarade OoT. Men jag tror att du ska till den "skruvade" korridoren som finns nånstans. Skjut sedan en pil i ögat som är där utanför, sedan kan du gå vidare. Tror att dte var så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Ööh, vääääldigt länge sedan jag klarade OoT. Men jag tror att du ska till den "skruvade" korridoren som finns nånstans. Skjut sedan en pil i ögat som är där utanför, sedan kan du gå vidare. Tror att dte var så ska kolla om de va så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Skjut på ögat till korridoren så den blir snurrig igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 gå in på zelda.com och klicka på ocarina of time, visit offichial webbsite och klicka på namnen, och sen dungeons. ps. engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Skjut på ögat till korridoren så den blir snurrig igen vart finns ögat? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg