Ilovecheats Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 cheats får man genom att få skillpoints,förutom en. Vad ska man göra för attfå den sista cheaten?:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 erhmm... Jag visste inte att det fanns en "sista" cheat... Jag har klarat ut det men inget sånt... Kolla registret. Eller kanske... Hur många Cheats får man på SP (SkillPoints)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Det finns ca 30 Skill Points så det måste vara 29 isåfall. Men jag vet ingenting om något special-fusk som inte går att låsa upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Sista är iaf, Mirror World Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 man får alla cheats av SP förutom den sista. erhmm... Jag visste inte att det fanns en "sista" cheat... Jag har klarat ut det men inget sånt... Kolla registret. Eller kanske... Hur många Cheats får man på SP (SkillPoints)? Vad menar du med ''kolla registret''? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oliver6 Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 är det någon som vet hur mna kan få alla vapen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 är det någon som vet hur mna kan få alla vapen :( du köper dom:S och den sista RY3NO kan du köpa sen när du har klarat spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 öööö. jag vet inte rikigt hur du klarar det som.... jag har nu varvat det 12 ggr och har alla vapen på lv 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 asså hur får man upp dom till lvl 8? ja kan f*n inte :angry: de står typ full för mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 När du varvat spelet en gång så kan du köpa upp alla vapen till lvl 8 så att det blir Mega Ryno eller något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 men jag har varvat det 2 ggr :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 gå och köp nya vapen dåe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg