OsCaR700 Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Fcking good ^ I :wub: this | | Även om ni inte spelar Rakion, så kanske ni fattar det mesta endå, finns inte bara på det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 "Don't always defend, try attacking" xD Jag spelar inte, men den var kul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 ganska kul, tycket jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 "Don't always defend, try attacking" xD Jag spelar inte, men den var kul ändå. Rule number 5, dont die :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Killen är inte normal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Vad är Rakion för sorts spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 @ status. kinda medieval CS, med Deathmatches, "boss wars" golem wars, kolla rubnt lite på youtube, se om det är något du skulle kunna gilla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Vad är Rakion för sorts spel? Det är som WoW, fast verkligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.