Pelleelle Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Min är oathkeeper :) jag klarade proud med den. :P (ingen omröstning, det finns fler än bara 10 keybladar) <-- till moderatorerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Tycker dom flesta är bra ^^ Så jag röstar på alla xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Oathkeeper är en favorit.. Även Guardian Soul tycker jag om.. Jag gillar inte Fenrir :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 En del kanske gillar fenrir för att den är starkast och att man kommer till finisher snabbare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Orgrinalet: Kingdom Key (eller vad den nu heter i tvåan). Ord kan inte förklara styrkan och snyggheten den drar ut. För mig handlar det inte om favorit... det handlar om kärlek. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 den heter kingdom key även i kh2. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Japp men dåså. Kingdom Key, My Number One! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 gullwing är het Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 för att du vill gå upp i level snabbt, eller för att du tycker att den är snygg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Gillar färgerna bara :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 en annan favorit jag har är oblivion.. den är väldigt snygg i formen och så ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Jag gillar mest Fenrir, den är starkast. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg