Otzi Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 vet nån om det finns nått program där man kan göra nån sorts "animering"film av nåt slag....typ,rita en gubbe och sätt ut rörelser i gubben/varelsen /en gamer/ :cool: ;: kan nån i så fall fixa nått åt mig? :blink: Citera
Gäst Mega93 Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 Det finns inga program som låter en rita en gubbe och sen bara välja hur han ska röra sig (iaf inte vad jag vet om). Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 Det finns inga program som låter en rita en gubbe och sen bara välja hur han ska röra sig (iaf inte vad jag vet om). På Pivot kan man göra det. Citera
Gäst Mega93 Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 Det var inte så jag menade <_< Självklart kan man skapa hans rörelser men man kan typ inte trycka på en knapp och automatiskt få gubben att hoppa osv. Citera
Gäst Wacko Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 Pivot är nog det lättaste programmet du kan få om du ska göra animationer. Citera
Otzi Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2007 nån sida där man laddar ner det? Citera
Boiuthh Skrivet 15 April 2007 Rapport Skrivet 15 April 2007 Macromedia Flash MX är inte gratis utan kostar pengar. Citera
MrSnow Skrivet 17 April 2007 Rapport Skrivet 17 April 2007 Gimp om du bara vill klippa ihop filmen.. Nej förresten du menar väll att du vill göra en på datan från början? då ska du använda flash men det är lite klurigt i början. Citera
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Skrivet 17 April 2007 Pivot är lättast att använda fast det finns bara sträckgubbar, sedan kan du ju alltid ladda ner nått svårare programm om du tänker satsa :) . Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.