XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 tycker du ska köpa wii XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Köp Wii för herregud!! :). Senast jag köpte en radiostyrd bil i din ålder förstördes den pågrund av dålig kvalite (Plus att jag var en liten skit unge på den tiden och ville köra in bilen i väggar och stolar :) men som sagt så måste jag säga att det kommer vara roligare att köpa ett Wii. För det första kan inte 4 människor njuta av en bil, Blir bara en massa hemskt mycket "Kan jag få köra nu " och då är det bättre att sätta sig i soffan med 4 Wii remotes så får alla dela glädjen. Plus är det många spel nu som särkert passar din smak (Ravin Rapits, Mario Part 8 m.m) och många party lir och racing plus att Wii håller längre . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Hur kan man jämföra en Radiostyrd bil med Wii?!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Varför bumpar ni den här tråden? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Absolut ett wii. går inte att jämföra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Wii! Vad annars. Det här är ett skämt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Köp wii! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Ja det beror på... Fast vi kan ju säga så här. Vill du ha vänner: välj bilen. Vill du ha kul, glädje och älska ditt liv men neka vänner:välj Wii. Själv väljer jag såklart Wii men alla är ju unika som sagt. what. OM du tar wii så får du vänner eller kanske inte mer än innan men. Inte ovänner iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 köp wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Om det är en runt 10HK hästkrafts bensin/diesel radiostyrd bil som min polare hade köp den ! Wii är en kul konsoll, kul spel m.m. Så jag vet inte vad jag ska rekommendera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Köp Wii! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Kan inte någon låsa tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg