Pettson3 Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Hej alla på fuska. Jag jobbar just nu med att försöka ta reda på vad folk skulle vilja Lyssna på, tex i en webbradio och Vad ni skulle vilja ha på en hemsida. Och om ni köper en produkt för tex 5 kr, vad skulle ni vilja ha som tex Ringsignaler, dator spel, egen radioshow, mobil spel. FÖR ER SOM ÄR 15+ OCH SKULLE KUNNA TÄNKA ER VARA EN S.K COMMUNITY GUARDIAN, SKICKA ETT P.M TILL MIG MED EN PRESENTATION OM ER SJÄLVA OCH ERAN E-MAIL. Tacksam för så många svar som möjligt. För er som undrar vad jag ska ha all den här informationen till, så har jag fått i uppdrag av www.milko.se att ta reda på vad man vill lyssna på etc. (se ovan). Redigerat 5 Mars 2007 av Pettson3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Webbradio? Vad man vill lyssna på? Öhm, musik kanske? Debatter om intressanta saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Vad tycker du är intressanta saker ? Ja en webbradio vad gillar du att lyssna på tex pop, hiphop rmb m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) metal Alla tycker ju olika om både musiksmak och vad som är intressant. Jag tycker politik e intressant men det håller säkert många i min ålder inte med om =P pop, hiphop rmb samma sak? -.- Redigerat 5 Mars 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Jag förstår vad du menar, alla tycker ju olika och det är därför jag samlar ihop informationen till dom som ska grunda/bilda communityn+webbradion, :). Redigerat 6 Mars 2007 av Pettson3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Det skulle vara bra med blandat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ok, mera förslag , väldigt tacksam för mera svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 En webradio indelad i olika kategorier där man kan välja till exempel Musik->Rnb eller Musik->Metal, Debatt->Global Uppvärmning m.m. Kategorisera mera!! MUHUHUHU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Smart ide :), ska framföra den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.