pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 Alltså, på senare tid har många tagit bort sin användare (Ankan, mr.whisper etc) Jag tycker att dom som tar bort sin användare för att få bort sina varningar borde stoppas! När dom skickar pm till admin borde admin fråga om dom ska stanna på forumet lr göra en ny användare, då ska dom säga vad deras nya användare ska heta och då får dom alla varningar som dom hade.. Citera
Dark Ifrit Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 Stort onödigt jobb tycker jag iaf. De får vara som de är... Citera
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2004 Inte om någon har 4 varningar.. Citera
Dark Ifrit Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 (redigerat) Tror du verkligen att de kommer att säga: Hej admin. Vet du jag ska fixa ny användare. Kan du ge mig mina 4:a varningar då?? Mitt namn ska bli banan. Tack på förhand för att jag får mina 4:a fina varningar. Puss! Så jag tror knappast att de kommer att säga att de ska göra en ny. De e ju därför de ska göra nya så att de slipper varningarna... Redigerat 24 Februari 2004 av Dark Ifrit Citera
Bigbrother Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 ja det skulle vara onödigt men varför får man inte göra en ny användare om man tar bort den gammla :huh: Citera
Rullis Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 Japp,tycker jag med.men en fråga om varningar. Matte,han har 5 varningar. vad händer då? Citera
Rallypacker Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 man blir väll avstängd. :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.