cheatplanet Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 Hade velat ha nåt fusk som man går upp i rank eller vad som helst.... Citera
neVah Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Jag skojar faktiskt inte i detta inlägg: När jag och min vän spelade blipville kom vi inte förbi en vakt på något sätt, utan han krävde lösenord. Då skrev vi ne*erp*ng, och vi kom faktiskt in xD. Det konstiga är att jag faktiskt menar vad jag har skrivit. Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 hur får man rank egentligen???(på blipville) Citera
FreakyStyley Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 Jag skojar faktiskt inte i detta inlägg: När jag och min vän spelade blipville kom vi inte förbi en vakt på något sätt, utan han krävde lösenord. Då skrev vi ne*erp*ng, och vi kom faktiskt in xD. Det konstiga är att jag faktiskt menar vad jag har skrivit. koden är igentligen "jagvillin"! Citera
Rammus Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 hur får man rank egentligen???(på blipville) Du får 6 poäng på 1 timme asså det betyder att du får 1 poäng på 10 minuter. Karha haha det är inte sant? :P vart var du då? och det du skrev låter lite konstigt för ett lösen :P vet du verkilgen vad lösnet är? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.