cheatplanet Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Hade velat ha nåt fusk som man går upp i rank eller vad som helst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jag skojar faktiskt inte i detta inlägg: När jag och min vän spelade blipville kom vi inte förbi en vakt på något sätt, utan han krävde lösenord. Då skrev vi ne*erp*ng, och vi kom faktiskt in xD. Det konstiga är att jag faktiskt menar vad jag har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 hur får man rank egentligen???(på blipville) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag skojar faktiskt inte i detta inlägg: När jag och min vän spelade blipville kom vi inte förbi en vakt på något sätt, utan han krävde lösenord. Då skrev vi ne*erp*ng, och vi kom faktiskt in xD. Det konstiga är att jag faktiskt menar vad jag har skrivit. koden är igentligen "jagvillin"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 hur får man rank egentligen???(på blipville) Du får 6 poäng på 1 timme asså det betyder att du får 1 poäng på 10 minuter. Karha haha det är inte sant? :P vart var du då? och det du skrev låter lite konstigt för ett lösen :P vet du verkilgen vad lösnet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.