holgert Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Det är lätt och roligt! någon som behöver hjälp med det så kontakta mig för det är ju lätt och roligt fast tyvär har jag inte klarat alla bannorna så jag kan ju tyvär inte hjälpa alla! Men jag är i allafall bätre än ingen såklart! Heroes of might and magic 3 är jag bäst på, sen Heroes of might and magic 4 som jag e så där bra på! och 1 och 2 är inte jag bra på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag har 3:an. Det är såååååååå himla roligt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 men det blir drygt om man spelar det mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Ja, men man kan ju spela Campaigns och mot kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 visst är spelen roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 HOLGERT! DET DÄR VAR SPAMMNING!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 håller med han tror att han inte spammar men han spammar och sen försöker han anmäla oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Ja tror jag med men åter till ämnet. Vilket är ett favoritlag på 3:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 mitt är necropolis!!! och till er andra. om ni tycker att holgert spammar och blir störda av det. gör inte likadant själv. om ni skriver att han spammar, spammar ni ju lika mycket själv. så tänk på det nästa gång ni ser spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Mitt är Tower!!!!!!!!!!!!!!!! Titans knäcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag har laddat ner figurer från nätet till heroes 3 där jag har typ 100 nakna tjejer 75 taxar (Hunden) och massa mer! Det e ascoolt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.