Hoppa till innehåll

Heroes of might and magic


holgert
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...
  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

I Shadow of Death e mitt favo lag Neropolis.

Ja brukar köra mycket me dem.

 

Jag visste inte att du hade Heroes Might and Magic, Felix! Jag vet ditt rediga namn.

 

Mitt favoritlag är Tower, titanerna ni vet, och master genies för dom kastar en spell, vilken som helst, men bara bra spells, på ens egna gubbar.

Sen kommer nog Dungeon, Rampart, Castle, Necropolis, och Inferno.

Jag har kört en bana som heter Xathras Price, där du ska hitta Graalen och ta den till staden Xathra, men du har 7-8 gubbar mot dej. Jag har 300 Ancient Behemoths, å lite andra gubbar. I trean alltså.

 

 

 

Jag vill spela 1:an, och 2:an. Jag har spelat 4:an men jag vill ha det till mac!

 

 

 

 

 

 

 

 

Det är något av de bästa spelen jag nånsin haft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie

 

Jag säger inte att de är bäst! jag tycker bara att de är bra. Jag kör knappt det längre ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie

 

Jag säger inte att de är bäst! jag tycker bara att de är bra. Jag kör knappt det längre ändå!

 

 

 

Inferno är faktiskt väldigt bra, Might!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie

 

Jag säger inte att de är bäst! jag tycker bara att de är bra. Jag kör knappt det längre ändå!

 

 

 

Inferno är faktiskt väldigt bra, Might!

 

Förlåt Lallen jag vet att de är tvåa för dej men inte för mej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...