ullbergan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 mit favo lag i 3 an är necropolis för dom är biliga och bra, men om man börjar med mycket pängar så tar jag det dyraste laget för dom är bäst tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 necropolis är inte billiga!!! det är bara om man struntar i drakarna som man kan köpa allt på en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag tycker alla e lika bra de beror på vilken man kör emot typ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag tycker också att det är jätte kul... men efter att klarat ut dte några gånger så är det inte lika kul... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vad hände med heros 2... jag har spelat både 2,3 och 4... men tvåan e guld värt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag kanske är lite efter men..... vad gör man på Heroes of might and magic??.... vad kan man jämföra det med för andra spel... jag tycker det låter lite som Age of Empires men jag kanske har fel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 a va e de för ett spel ?? tror de också att de e typ som age of empire som Bosch_Dual sa.. :1_ilies6: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag tycker inte de e som age of empires det är roligare :1_ilies10: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det ör som age of wonders ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 tycker någon tutoial är kul ja tycker den e tråkig för ärke :new_angel: är väldigt bra mot ärke :new_evil: eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag har laddat ner figurer från nätet till heroes 3 där jag har typ 100 nakna tjejer 75 taxar (Hunden) och massa mer! Det e ascoolt! ;) Vad heter den sidan? :D :? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 lalalalallá var är alla :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.