Kotchimotchi Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag har laddat ner figurer från nätet till heroes 3 där jag har typ 100 nakna tjejer 75 taxar (Hunden) och massa mer! Det e ascoolt! ;) Vad heter den sidan? :D :? :? coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 jag har inte nått av dom men jag har spelat 1:an och det är jätte kul och 3:an har jag spelat pyte lite och det är ännu roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Va heter den sidan där du hittade taxarna och allt det där? :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 mitt favorit lag e typ rampart men om man ska klara ut det så e det nog neropolis för att dom får gubbar lätt i armageddos blade e mitt favorit conflux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 I Shadow of Death e mitt favo lag Neropolis. Ja brukar köra mycket me dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 I Shadow of Death e mitt favo lag Neropolis. Ja brukar köra mycket me dem. Jag visste inte att du hade Heroes Might and Magic, Felix! Jag vet ditt rediga namn. Mitt favoritlag är Tower, titanerna ni vet, och master genies för dom kastar en spell, vilken som helst, men bara bra spells, på ens egna gubbar. Sen kommer nog Dungeon, Rampart, Castle, Necropolis, och Inferno. Jag har kört en bana som heter Xathras Price, där du ska hitta Graalen och ta den till staden Xathra, men du har 7-8 gubbar mot dej. Jag har 300 Ancient Behemoths, å lite andra gubbar. I trean alltså. Jag vill spela 1:an, och 2:an. Jag har spelat 4:an men jag vill ha det till mac! Det är något av de bästa spelen jag nånsin haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 mina är inferno och dungeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torsktrynet Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Heroes 3 äger, favoritlag: hmmm, vet inte....Jag spelade heroes 4 en gång. Det sög, asdålig grafik och tråkigt, usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie Jag säger inte att de är bäst! jag tycker bara att de är bra. Jag kör knappt det längre ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lallen Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie Jag säger inte att de är bäst! jag tycker bara att de är bra. Jag kör knappt det längre ändå! Inferno är faktiskt väldigt bra, Might! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie Jag säger inte att de är bäst! jag tycker bara att de är bra. Jag kör knappt det längre ändå! Inferno är faktiskt väldigt bra, Might! Förlåt Lallen jag vet att de är tvåa för dej men inte för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.