Noiseless Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Tjaba! Jo jag ska ändra inloggnings altenativ, men då kommer det upp en ruta som består av så här, kan nån hjälpa mig, med felet. Tack! För att det går inte att ändra, heller, dom altenativen är låsta också :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 titta här: http://www.microsoft.com/communities/newsg...2d009f1b734&p=1 fråga din mor eller far om du inte förstår engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jag ser inte ens vad det står på bilden du lagt upp :( Vad står det i meddelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) Man kan klicka på den så blir den större :P Redigerat 6 Mars 2007 av Savity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 titta här: http://www.microsoft.com/communities/newsg...2d009f1b734&p=1 fråga din mor eller far om du inte förstår engelska. Hm, förstog inte så mycket, nån mer hjälp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Ja, klicka på Start-> Sök -> alla filer och mappar -> namnet på dll-filen, då ser du vad det är för program, sen är det bara och deleta det. Jag hade också det problemet, fast med en annan fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Ok, tusen tack, ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag tror nog inte att det är en sån bra idé, vissa andra program kan sluta fungera då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag tror nog inte att det är en sån bra idé, vissa andra program kan sluta fungera då... Varför skulle de det?Jaha, du kanske menar att det blir fel i datorn, om jag tar bort filen ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Jag gissar på att du har ett trådlöst nätverkskort eller nåt. Det kan då sluta att fungera om du ta bort dll filen. Men, nu såg jag här att det går inte att aktivera Välkomstskärmen om man är i en nätverksdomän, inte heller Snabbt användarbyte heller för den delen. Så du får altså välja mellan Inloggningsalternativ eller nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag gissar på att du har ett trådlöst nätverkskort eller nåt. Det kan då sluta att fungera om du ta bort dll filen. Men, nu såg jag här att det går inte att aktivera Välkomstskärmen om man är i en nätverksdomän, inte heller Snabbt användarbyte heller för den delen. Så du får altså välja mellan Inloggningsalternativ eller nätverk. Ojj da..Nja jag kan ju inte ta bort nätverket, för då har jag inte internet på dom andra datorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.