Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjaba!

Jo jag ska ändra inloggnings altenativ, men då kommer det upp en ruta som består av så här, kan nån hjälpa mig, med felet. Tack!

För att det går inte att ändra, heller, dom altenativen är låsta också :(

post-60399-1173109045_thumb.gif

Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet

Jag ser inte ens vad det står på bilden du lagt upp :(

Vad står det i meddelandet?

• 2 veckor senare...
Skrivet

Ja, klicka på Start-> Sök -> alla filer och mappar -> namnet på dll-filen, då ser du vad det är för program, sen är det bara och deleta det. Jag hade också det problemet, fast med en annan fil.

Skrivet

Jag tror nog inte att det är en sån bra idé, vissa andra program kan sluta fungera då...

Varför skulle de det?

Jaha, du kanske menar att det blir fel i datorn, om jag tar bort filen ?!?

Skrivet

Jag gissar på att du har ett trådlöst nätverkskort eller nåt. Det kan då sluta att fungera om du ta bort dll filen.

Men, nu såg jag här att det går inte att aktivera Välkomstskärmen om man är i en nätverksdomän, inte heller Snabbt användarbyte heller för den delen. Så du får altså välja mellan Inloggningsalternativ eller nätverk.

Skrivet

Jag gissar på att du har ett trådlöst nätverkskort eller nåt. Det kan då sluta att fungera om du ta bort dll filen.

Men, nu såg jag här att det går inte att aktivera Välkomstskärmen om man är i en nätverksdomän, inte heller Snabbt användarbyte heller för den delen. Så du får altså välja mellan Inloggningsalternativ eller nätverk.

Ojj da..

Nja jag kan ju inte ta bort nätverket, för då har jag inte internet på dom andra datorerna.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...