Noiseless Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Jag vet inte om detta är rätt forum men...Annars så kan väll en modde flytta. Jo, jag undrar om man kan spela pokemon spel på datorn ?! Jag frågade några kompisar dom sa att man kunde det, men man behövde typ en emulator eller nått sånt. Eller har dom fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Jag vet inte om detta är rätt forum men...Annars så kan väll en modde flytta. Jo, jag undrar om man kan spela pokemon spel på datorn ?! Jag frågade några kompisar dom sa att man kunde det, men man behövde typ en emulator eller nått sånt. Eller har dom fel? nepp dom hade helt korrekt, du måste ha emulator och en pokemon-rom (den rom jag skrev är, om du inte redan vet det, själva filen innan den läggs på en skiva/kasset) Redigerat 5 Mars 2007 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 för att skaffa en rom så måste du äga ett riktigt exemplar av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Jag hade nått pokemon spel jag fick på en skiva till datorn ^^ lol... Så det finns väl vissa...men om du menar typ Gameboy/color/advance eller DS spel måste du ha en emulator + rom... Och Zonix man måste inte...(om man vill vara olaglig :evil: ) Redigerat 5 Mars 2007 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Jag hade nått pokemon spel jag fick på en skiva till datorn ^^ lol... Så det finns väl vissa...men om du menar typ Gameboy/color/advance eller DS spel måste du ha en emulator + rom... Och Zonix man måste inte...(om man vill vara olaglig :evil: ) Då hamnar man i fängelset och så blir man våldtagen. Inte trevligt. Men om du vill bli det, ladda ner det utan att du äger det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maidenbooster Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 emulatorn heter visual boy advance,och man behöver inte de riktiga exemplaret för att kunna ha roms på datorn.ladda ner pkmn(pokemon) roms på www.dgemu.com och emulatorn på www.emulator-zone.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Är dom båda gratis ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Emulatorer är olagliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Har man inte det riktiga spelet är det olagligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jo, men jag har ett riktigt spel, men inget att spela det med, så därför undrar jag om man kan spela det på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Du kan köpa nån maskin så du kan spela ditt riktiga spel på datorn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Inget snack om olagliga nedladdningar/emulatorer. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg