Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Hej! Jag orkar inte skriva någon lång faderutta i detta ämne. Jag fattar mig kort: Mitt internet har gått sönder så jag vill veta hur man får in bottar när man kör offline?
Rullz0r Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Om du har console så kan du skriva bot_add_ct eller bot_add_t Console fixar du genom att högerklicka på CSS, i "GAMES" Sen klickar du på "properties" och därifrån "Launch game settings" Och så skriver du "-console"
Locko Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) Trodde det bara va och ta create server? Eller om du vill ha botar in i en redan börjad server så är det såklart bara att adda. Redigerat 7 Mars 2007 av Savity
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Error: CreateBot() failed. Det meddelandet får jag när jag i consollen skriver "bot_add_t"
Vitdom Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Tryck på create server. Sedan kan du ställa in om du vill ha bottar och vilka inställningar du ska ha när du spelar...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2007 nope, på Create server hittar jag inga botinställnignar
Vitdom Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 nope, på Create server hittar jag inga botinställnignar konstigt! jag har ju det?! :o
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Skicka bild på hur det ser ut?
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Jag har bara där man kan välja "map". Tomt under strecket. Jag har inte heller "CPU player option"
Locko Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Säkert att du kör Source? Dina anteckningar stämmer bra överens med vanliga Counter-Strike.
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Så ser det ut för mig. Tog med lite av bakgrunden så ni ska få se att det verkligen är Source.
Rekommendera inlägg