Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Hej! Jag orkar inte skriva någon lång faderutta i detta ämne. Jag fattar mig kort: Mitt internet har gått sönder så jag vill veta hur man får in bottar när man kör offline? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Om du har console så kan du skriva bot_add_ct eller bot_add_t Console fixar du genom att högerklicka på CSS, i "GAMES" Sen klickar du på "properties" och därifrån "Launch game settings" Och så skriver du "-console" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) Trodde det bara va och ta create server? Eller om du vill ha botar in i en redan börjad server så är det såklart bara att adda. Redigerat 7 Mars 2007 av Savity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Error: CreateBot() failed. Det meddelandet får jag när jag i consollen skriver "bot_add_t" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Tryck på create server. Sedan kan du ställa in om du vill ha bottar och vilka inställningar du ska ha när du spelar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 nope, på Create server hittar jag inga botinställnignar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 nope, på Create server hittar jag inga botinställnignar konstigt! jag har ju det?! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Skicka bild på hur det ser ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 såhär: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Jag har bara där man kan välja "map". Tomt under strecket. Jag har inte heller "CPU player option" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Säkert att du kör Source? Dina anteckningar stämmer bra överens med vanliga Counter-Strike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Så ser det ut för mig. Tog med lite av bakgrunden så ni ska få se att det verkligen är Source. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg