Vitdom Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Är det säkert att du har nyaste versionen som kom ut 07/17/01 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Nä :P Hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ja om du kör online med "laglig steam" så borde den uppdateras automatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Jepp Steam följde med CS 1.6 så det har jag lagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Väligt konstigt det där... Men när du säger cs 1.6, köpte du cs paketet då eller? Du kan också möjligen kanske valt när du installera: "do not include bots", kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Finns det ett sånt altenativ? Men jag installerade Source tsm med HF2. Så jag fick aldrig ens välja om jag ville ha Source :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Du kör väl css med steam och inte bara css? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Nope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Nope Vilket av dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Nope du måste köra med steam för att få den nyaste versionen av spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg