Rallypacker Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Spelar ni något DJ-spel just nu?, typ E-jay. Jag ska köpa ett men vet inte vilket. Vilket är bäst!? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 ...Ett tips...Köp inte Markoolio E-Jay special edision..Köp det inte...Det suger fet k*k ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 ...Ett tips...Köp inte Markoolio E-Jay special edision..Köp det inte...Det suger fet k*k ;) Håller med... Det är skit tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 MMM...Fick det med ett spel jag köpte och jag provade direkt...Snacka besvikelse...Av 100% ger jag det 0.02% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 HipHop Eyay är gammalt men ändå bra, men Ibiza o Reggea Eyey är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Min favorit är nog Dance eJay 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Ska nog också köpa sånt där... Men måste bara samla pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.