DynamitPer Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) Är på ett uppdrag i en byggnad. Tror att man ska haffa någon som heter P. Lincon eller vad gubben heter som man ska haffa. Men i slutet så står han iallafall med en kulspruta eller någon form av vapen. Han har en fläckt bakom sig. Hur tar man honom levade för han får inte dö. Jag har inte geväret tranzelater eller vad det heter. Vet ej hur man gör. När jag springer imor honom när han laddar vapnet så hinner han börja skjuta igen. Någon här ute som vet vart jag är och som vet hur man gör. :( Redigerat 6 Mars 2007 av DynamitPer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Är på ett uppdrag i en byggnad. Tror att man ska haffa någon som heter P. Lincon eller vad gubben heter som man ska haffa. Men i slutet så står han iallafall med en kulspruta eller någon form av vapen. Han har en fläckt bakom sig. Hur tar man honom levade för han får inte dö. Jag har inte geväret tranzelater eller vad det heter. Vet ej hur man gör. När jag springer imor honom när han laddar vapnet så hinner han börja skjuta igen. Någon här ute som vet vart jag är och som vet hur man gör. :( du ska skjuta han i benet :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 16 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Är på ett uppdrag i en byggnad. Tror att man ska haffa någon som heter P. Lincon eller vad gubben heter som man ska haffa. Men i slutet så står han iallafall med en kulspruta eller någon form av vapen. Han har en fläckt bakom sig. Hur tar man honom levade för han får inte dö. Jag har inte geväret tranzelater eller vad det heter. Vet ej hur man gör. När jag springer imor honom när han laddar vapnet så hinner han börja skjuta igen. Någon här ute som vet vart jag är och som vet hur man gör. :( ok då vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg