Findus Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Vet inte om detta ska vara i webb spel men aja , har nyss hittat säl-mördar spelet "sealhunter" som jag gärna vill dela med mig av :D googla seal hunter och gå in på deras hemsida .. om ni tycker det är skojj så kan jag visa hur man får in två fusk , hare gött Citera
chrillekalle Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Skrivet 20 Maj 2007 Jag spelar det , skitkul äre , men jag vill gärna veta fusken ! :D Citera
Firecracker Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Skrivet 21 Maj 2007 Innan jag prövad det så vill jag veta vad det går ut på? Citera
Gäst OneDream Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Skrivet 21 Maj 2007 hehe.. har kört det jättelänge jag. KUL, men D: det osnällaste är bilden i början. en riktig bild där en säljägare håller geväret mot en säls huvu. svar.. man spelar antingen 1 eller 2 spelare. Man är på en is, och ska skjuta ner en massa sälar. Det kommer alltid bossar och de blir svårare och svårare hela tiden. TESTA det de är skitkul :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.