Hoppa till innehåll

Ett Webb Spel Som Liknar Runescape?

Gäst OneDream

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji

Entropia Universe :D

Det kanske inte liknar jättemycket Runescape då Entropia är snyggare, bättre, roligare o.s.v. men man kan ha överbild och klicka med musen för att röra sig, och det är väl det enda Runescape går ut på? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

nehe :P .. jag vet en som liknar PREcis nästan som runescape fast det e '' Text Based Game '' :).. och det finns samma skills som i runescape fast utom construction farming hunter och kanskte inte salyer .. men dessa är NON - member skills : Agility Combat ( alla ) Cooking Firemaking Fishing Fletching Forging ( smithing ) Magic Mining Prayer Range Runescrafting Smelting ( smithing men man smältar bars ) Och Woodcutting

Dessa e members : Crafting Herblaw ( helblore ) Summoning ( tror det kan vara salyer inte säker ) och theiving. Hemsidan är www.rsbattle.com och om ni behöver hjälp PM:a mig och hjälper gärna till med saker och ting .. och när man ska köpa saker o ting är det asdyrt där .. ungefär full bronze 10k-15k full iron ungefär 25-40k full steel ungefär 90-110k full black finns inte full mith 600-800k full addy 1mil-1.5mil full rune 2mil-5mil..och i rsbattle kan det verkligen bli mkt hård träning =/ ..tillexempel för att fånga bass i fishing behöver man fishing lvl 140 ..adamant ores lvl 140 osv :S .. riktigt sjuk men OBS finns inte att mina rune ores eller göra rune saker .. bara upp te adamant

( ni alla håll er vid ämnet :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

nehe :P .. jag vet en som liknar PREcis nästan som runescape fast det e '' Text Based Game '' :).. och det finns samma skills som i runescape fast utom construction farming hunter och kanskte inte salyer .. men dessa är NON - member skills : Agility Combat ( alla ) Cooking Firemaking Fishing Fletching Forging ( smithing ) Magic Mining Prayer Range Runescrafting Smelting ( smithing men man smältar bars ) Och Woodcutting

Dessa e members : Crafting Herblaw ( helblore ) Summoning ( tror det kan vara salyer inte säker ) och theiving. Hemsidan är www.rsbattle.com och om ni behöver hjälp PM:a mig och hjälper gärna till med saker och ting .. och när man ska köpa saker o ting är det asdyrt där .. ungefär full bronze 10k-15k full iron ungefär 25-40k full steel ungefär 90-110k full black finns inte full mith 600-800k  full addy 1mil-1.5mil full rune 2mil-5mil..och i rsbattle kan det verkligen bli mkt hård träning =/ ..tillexempel för att fånga bass i fishing behöver man fishing lvl 140 ..adamant ores lvl 140 osv :S .. riktigt sjuk men OBS finns inte att mina rune ores eller göra rune saker .. bara upp te adamant

är det dära olika spel eller vadå? vadå för spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessa e members : Crafting Herblaw ( helblore ) Summoning ( tror det kan vara salyer inte säker ) och theiving. Hemsidan är www.rsbattle.com och om ni behöver hjälp PM:a mig och hjälper gärna till med saker och ting .. och när man ska köpa saker o ting är det asdyrt där .. ungefär full bronze 10k-15k full iron ungefär 25-40k full steel ungefär 90-110k full black finns inte full mith 600-800k  full addy 1mil-1.5mil full rune 2mil-5mil..och i rsbattle kan det verkligen bli mkt hård träning =/ ..tillexempel för att fånga bass i fishing behöver man fishing lvl 140 ..adamant ores lvl 140 osv :S .. riktigt sjuk men OBS finns inte att mina rune ores eller göra rune saker .. bara upp te adamant

DET E ETT SPEL SOM HETER RUNESCAPEBATTLE SOM LIKNAR TYP RUNESCAPE FAST DET ÄR TEXT BASERAT SPEL !!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...