Gäst OneDream Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 kan ni komma med lite förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 runescape? tibia kanske ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Ja man brukar räkna RuneScape och Tibia som "vänner" men dom är inte ett dugg lika. Men jag har inget förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Entropia Universe :D Det kanske inte liknar jättemycket Runescape då Entropia är snyggare, bättre, roligare o.s.v. men man kan ha överbild och klicka med musen för att röra sig, och det är väl det enda Runescape går ut på? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 ska man ladda ner det?(entropia alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Ja, fast det är gratis. Men eftersom grafiken är ganska bra så måste man ladda ner det, annars skulle det lagga ihjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Finns många .. Men det som jag tycker är bäst är Rappelz .. Fast det är mkt bättre grafik .. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) jag vet ett flyff fly for fun det är jätte skoj här kan ni kolla lite mer jag har ett ämne om det http://www.fuska.se/forum/Flyff-t85130.html Men flyff är inte rigtikt som runescape utan mer som WoW fast gratis och jag tycker flyff är bättre :rolleyes: I am the :kung: Redigerat 18 Mars 2007 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 nehe :P .. jag vet en som liknar PREcis nästan som runescape fast det e '' Text Based Game '' :).. och det finns samma skills som i runescape fast utom construction farming hunter och kanskte inte salyer .. men dessa är NON - member skills : Agility Combat ( alla ) Cooking Firemaking Fishing Fletching Forging ( smithing ) Magic Mining Prayer Range Runescrafting Smelting ( smithing men man smältar bars ) Och Woodcutting Dessa e members : Crafting Herblaw ( helblore ) Summoning ( tror det kan vara salyer inte säker ) och theiving. Hemsidan är www.rsbattle.com och om ni behöver hjälp PM:a mig och hjälper gärna till med saker och ting .. och när man ska köpa saker o ting är det asdyrt där .. ungefär full bronze 10k-15k full iron ungefär 25-40k full steel ungefär 90-110k full black finns inte full mith 600-800k full addy 1mil-1.5mil full rune 2mil-5mil..och i rsbattle kan det verkligen bli mkt hård träning =/ ..tillexempel för att fånga bass i fishing behöver man fishing lvl 140 ..adamant ores lvl 140 osv :S .. riktigt sjuk men OBS finns inte att mina rune ores eller göra rune saker .. bara upp te adamant ( ni alla håll er vid ämnet :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 nehe :P .. jag vet en som liknar PREcis nästan som runescape fast det e '' Text Based Game '' :).. och det finns samma skills som i runescape fast utom construction farming hunter och kanskte inte salyer .. men dessa är NON - member skills : Agility Combat ( alla ) Cooking Firemaking Fishing Fletching Forging ( smithing ) Magic Mining Prayer Range Runescrafting Smelting ( smithing men man smältar bars ) Och Woodcutting Dessa e members : Crafting Herblaw ( helblore ) Summoning ( tror det kan vara salyer inte säker ) och theiving. Hemsidan är www.rsbattle.com och om ni behöver hjälp PM:a mig och hjälper gärna till med saker och ting .. och när man ska köpa saker o ting är det asdyrt där .. ungefär full bronze 10k-15k full iron ungefär 25-40k full steel ungefär 90-110k full black finns inte full mith 600-800k full addy 1mil-1.5mil full rune 2mil-5mil..och i rsbattle kan det verkligen bli mkt hård träning =/ ..tillexempel för att fånga bass i fishing behöver man fishing lvl 140 ..adamant ores lvl 140 osv :S .. riktigt sjuk men OBS finns inte att mina rune ores eller göra rune saker .. bara upp te adamant ( ni alla håll er vid ämnet :P ) är det dära olika spel eller vadå? vadå för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 nehe :P .. jag vet en som liknar PREcis nästan som runescape fast det e '' Text Based Game '' :).. och det finns samma skills som i runescape fast utom construction farming hunter och kanskte inte salyer .. men dessa är NON - member skills : Agility Combat ( alla ) Cooking Firemaking Fishing Fletching Forging ( smithing ) Magic Mining Prayer Range Runescrafting Smelting ( smithing men man smältar bars ) Och Woodcutting Dessa e members : Crafting Herblaw ( helblore ) Summoning ( tror det kan vara salyer inte säker ) och theiving. Hemsidan är www.rsbattle.com och om ni behöver hjälp PM:a mig och hjälper gärna till med saker och ting .. och när man ska köpa saker o ting är det asdyrt där .. ungefär full bronze 10k-15k full iron ungefär 25-40k full steel ungefär 90-110k full black finns inte full mith 600-800k full addy 1mil-1.5mil full rune 2mil-5mil..och i rsbattle kan det verkligen bli mkt hård träning =/ ..tillexempel för att fånga bass i fishing behöver man fishing lvl 140 ..adamant ores lvl 140 osv :S .. riktigt sjuk men OBS finns inte att mina rune ores eller göra rune saker .. bara upp te adamant ( ni alla håll er vid ämnet :P ) DET E ETT SPEL SOM HETER RUNESCAPEBATTLE SOM LIKNAR TYP RUNESCAPE FAST DET ÄR TEXT BASERAT SPEL !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.