Gäst OneDream Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) hej! hur många wii spel har du? skriv en lista på dom bästa och sämsta spelen också! glömde säga att jag har ingen men kommer köpa wii snart :) Redigerat 6 Mars 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) Har fem stycken (skriver de i ordning vilka som är bäst): 1. The Legend of Zelda - Twilight Princess 2. Wii Sports 3. Rayman Raving Rabbids 4. Red Steel (men nästan bara roligt på multi, ibland på singel) 5. Wii Play (bara roligt på multi) Redigerat 6 Mars 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 2, 4 snart! :D Wii Sports Rayman Raving Rabbids Snart: Wii Play Zelda TP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 2 TP och Sports Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) 1: Twilight Princess 2: Sonic and the secret Rings 3: Wario ware Smooth moves 4: Wii Sports 5: Call of duty 3 6: Red steel Redigerat 6 Mars 2007 av BigB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Twilight Princess och Wii Sports. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 har bara wii sports men har zelda tp på datan ska bränna dt såfort jag får mitt chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 3 wario ware smooth moves Wii sports THe legend of zelda twillight princess Och så ska jag köpa super smash brothers brawl så fort det kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 har bara Zelda tp och wii sports Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.