XxflairxX Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 säljer lvl 91 mage( not pure ) för 60k o högre. auktionen kan börja :o! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 säljer lvl 91 mage( not pure ) för 60k o högre. auktionen kan börja :o! hej jag vill säga 2 saker1: du är en scammer noob 2: ingen tror dig du e noob på denna sidan så tyävrr gå till nånannanstans och gör de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 jag är ingen scammer! om om du vill köpa nån annan kan jag tipsa om min hemsida!! www.freewebs.com/daniel2231/rs.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 jag är ingen scammer! om om du vill köpa nån annan kan jag tipsa om min hemsida!! www.freewebs.com/daniel2231/rs.htm j*vla noob om den har 91 mage så ska du ha minst lagt ner 20mille bara på runes på den och så säljer du för 80k total scamm din noob! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 men lol aktion betyder att den som bjuder högst får det... slutpriset bör då ligga på dessa 20 mille ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 jag är ingen scammer! om om du vill köpa nån annan kan jag tipsa om min hemsida!! www.freewebs.com/daniel2231/rs.htm Har du hört talas om High alch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 har du hört talas om lågt pris/ billigt pris? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 har du hört talas om lågt pris/ billigt pris? haha tittade på din nya där stog det lite saker där ser ni ahde jag inte rätt`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vonauritz Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 100k cash... scammar du mej keyloggar jag dej.. lägg det på huvudet -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 säljer lvl 91 mage( not pure ) för 60k o högre. auktionen kan börja :o! visa en bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg