Bruce Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 jag tycker cletus är roligast han i vapen afären går det att spela gammla xbox spel på 360 :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 vissa. Kolla xbox.com för vilka. till topic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) Vilka är dom sissta psycopaterna man möter?(ej på uppdrag) Redigerat 8 Mars 2007 av ranchit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Dom sista? Iallafall, Den svåraste: Cletus Den roligaste: Cliff Fast alla är lätta med Real Mega Buster. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Vilka är dom sissta psycopaterna man möter?(ej på uppdrag) Det fins inga "sista" psykopater. Du kan döda alla i nästan vilken ordning du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) ja men jag tänkte när otis ringer om dom Hur får man ett sånt där 1000pp erotik kort som man ska ge till kent? Redigerat 9 Mars 2007 av ranchit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 lättaste sättet: Kör Main cases tills du kommer till case 2:1 (tror jag att det är). Gå då och snacka med kent (tror jag han heter, iaf fotogalningen). ta ett foto med över 500pp. nu säger han att han vill ha ett erotikfoto med mer än 1000pp. Gör case 2:1. det är när man ska döda carlito i entrance plaza. använd submachinegun för det här uppdraget. När du är färdig kommer brad bli skadad och jessica sitta bredvid honom i sängen. Ta kort på henne och få med hennes (hrm) byst. du bör få 1000 erotic poäng för detta. Ta kort tills du får 1000pp på ett enda. Ta lite från olika vinklar för att få det bästa. Gå nu till kent och tadaa! Tror jag fick med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 *SPOILER*Kent eller Sean är väl isåfall den sista psykopaten. Ja, man får slåss mot Kent. Om vi tar main case-psychos så är militärledaren Brock sist, fast han är väl inte så psycho-aktig Den sista RIKTIGA psykopaten är Larry i main case.*SPOILER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 När möter man snubben i gun shopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 whenever you want to Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 f*n vad du ljuger. Jag har för mig att man bara kan möta honom första och möjligtvis andra dygnet. Efter det kommer det att vara tre människor där. Förresten så ringer inte Otis om honom, man får gå dit själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 haha, ja så kanske det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.