SmeK Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 vilka psycopater har jag inte dödat? här är dom och har dödat. sean,cliff,adam,jo,hela sniper familjen och the covits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Nu gäller det alltså inte main case-psychos? Öm... Kent, då, om du inte har dödat/räddat Paul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) jo paul har jag räddat kom på en Cletus det finns en archeviment eller vad det nu heter där man ska döda 10 psycopater och en med femton så det var där för jag fråga Redigerat 9 Mars 2007 av ranchit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Mhm, förresten, vilken lv är du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Asså såhär gör du för att kunna döda några enkelt. först så dödar du sniper familjen. Alltså slå på en av ungarna och så skriker någon te.x JACK! Så dödar du båda med snipervapnet och tar alla vapen. Går till parken där du möter 3 brottslingarna skjut dom långt ifrån så ser dom inte dig. Ta deras machine gun från bilen när dom är döda så dödar du Sean lätt! PS krävs minnst 2 juice för att överleva fight mot Sean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 vilka psycopater har jag inte dödat? här är dom och har dödat. sean,cliff,adam,jo,hela sniper familjen och the covits Kent, fotografkillen i början... Snacka med honom och ta kort när han gör alla poserna, ta sedan ett bra EROTICA kort, ett exempel är att rädda Sophie från convicts och när hon är i security room, ta ett kort precis när hon sätter sig ner och man kan se under kjolen, blir perfect. :o Visa kortet för honom sen så kommer han kuta iväg, möt honom nästa gång ni har ett möte så får du möta honom. Finns även Long-haired punk scoopet, även om man kan rädda honom efteråt så räknas han som en psykopat, jag fick min achievment när jag slog honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.