holgert Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Kurbi på spel är jag rätt så bra på! det är ju inte världens svåraste spel! men har ni spelat super smash bros meli? (eller hur det stavas) det är roligt! min favorit är lätt Falco! men jag hittade ingen bild på honom tyvär:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 d heter kirby!! inte kurbi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Och Melee stavas inte Meli! Hihi... Men Kirby-spelen är lätta förutom sista bossarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag är bra på både ssbm och kirby spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag med, har båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 på mele så är min favorit falco! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 på mele så är min favorit falco!Det stavas faktiskt melee......och så vet vi redan att din favorit är falco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Ja... Men var inte ämnet om Kirby??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag har aldrig spelat det..är det kul???hur länge spelar man???är det lätt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 ja lätt det är jätte roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jo, d e kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag har det gamla: Kirby´s dream land på GB, men jag har också: Kirby Nightmare in the dream land på GBA. Jag har klarat det gamla men inte det på GBA. Det är jättelätt men i slutet så blir det jääääättesvårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg