Harold Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Ska nog köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Haha. King Dedede ftw ^^!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Såklart! Vad annars skulle jag ha? En prickig korv såklart!! Skit också, det rimmade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 hurra för stage builder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 ska lungt köpa det spelet ( ska vara pokemon tränaren hela tiden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 King Dedede är ju lungt coolast :evil: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Synd bara att King Dedede kommer vara ungefär lika långsam som DK och Bowser... Tror Pit kommer bli min favorit - både snabb och bra på att hoppa. Kör man på höga nivåer måste man ha en snabb karaktär (om man inte är feg och använder samma attack hela tiden) och bra hopp är ju alltid bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Räcker det med att säga JAG!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 VA???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 JA!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 jag ska köpa det kosta vad det kosta vill :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 jag har inte wii en men jag ska köpa det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.