Snorlax13 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 ska köpa om jag har pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 ska köpa om jag har pengar Jag ska köpa om jag har pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 ska köpa om jag har pengar Jag ska köpa om jag har pengar Du behöver nog inte skriva det 2 ggr.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Jag har bokat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Jag har bokat det. Skönt att du bumpar den.... Aja vem ska inte köpa det?men som sagt kan det bli förseningar med nästan ett år :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) ska lätt vara meta knight och pit hela tiden om man gillar figthing och har ett wii är man konstig om man inte köper det Redigerat 21 Februari 2008 av Darkspine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Jag har bokat det. Skönt att du bumpar den.... Aja vem ska inte köpa det?men som sagt kan det bli förseningar med nästan ett år :( Vart fick du det ifrån? Min kompis har redan fått det på japanska så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Överdrev lite men jag menar typ 3-5 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Det kommer i april Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Trodde det var maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Det kommer antingen i april eller första juni. Fått det från säkra källor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 6 Juni trodde jag det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.