Datachips Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 När den kommer ut ska jag köpa den. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 så klart jag ska köpa! om jag har råd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Det kommer inte fören u höst eller senare :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) När den kommer ut ska jag köpa den. :kung: Det kommer vara slutsålt direkt :P :meddum: EDIT:blev minifuskare på detta inlägg!! Redigerat 27 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 >Länk< Detta låter faktiskt ganska rimligt..Hoppas, hoppas och mer hoppas.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 oh herre jevlar. först skulle d komma i november, sen 8e mars. nu i juni? -.- hoppas mario kart inte blir försenat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 oh herre jevlar. först skulle d komma i november, sen 8e mars. nu i juni? -.- hoppas mario kart inte blir försenat då jag håler med ps.jag fick veta att det existerade i september 2006 oc jag har ventat enda sen des ;: (jag viste inte ens att det fans en konsol som hette WII då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) oh herre jevlar. först skulle d komma i november, sen 8e mars. nu i juni? -.- hoppas mario kart inte blir försenat då Ingen har sagt att Brawl har försenats, det är bara 3 olika rykten ;) Så det e väl bara att vänta tills nionde mars, för då har dom väl ett riktigt datum..(eller?) Redigerat 28 Februari 2008 av SmashDragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ^ Aa, antagligen. :o Hoppas det "bara" är rykten då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Really??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happyman Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Det finns inget bestämt releasedatum för Brawl, men det uppskattas komma till Europa i april eller mars. Själv har man förbokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Har kanske lite tröttnat på alla år man spelat super mario.. Men detta spelet måste ju köpas, absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.