Duali Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Säg var du ska åka. Jag vill också köpa billigt. På siba kostar det 489:- Hur vet du det? Då ska jag lätt åka dit och köpa det. reklam blad kanske? Ska också köpa på siba. Hade tänkt göra det när jag fick reklam bladet! ^^ Exakt reklamblad ^^. Och till Duali: nej jag har inte bokat men jag tror inte att man behöver eller ens kan göra det där. När mario kart släpptes till exempel så var det slut överallt på releasedatumet men så vandrade jag in på siba och de hade hur många som helst och dessutom billigast Ok jag ska köpa det där då. Förresten Bplay, du var ju tveksam om du skulle köpa det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ja men en kompis köper det imorgno så vi kommer köra tillsammans :) Gillar jag det så köper jag med, men det blir antagligen så! Har nästan redan bestämt mig, men vafan ^^ Kan lika gärna köra det med honom först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Nu har jag köpt det. På siba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 kan man bara köra 1 player online från samma konsol?? tror jag ska köpa men vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 kan man bara köra 1 player online från samma konsol?? tror jag ska köpa men vet ej Mot andra i världen - ja Mot vänner - nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.