ColdIce Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 det kommer i juni allvar det är BRAWL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Kommer inte köpa det... Köpte det förra månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Kommer inte köpa det... Köpte det förra månaden. freeloader :rolleyes: btw så kommre det den 28:e juni och jag ska förboka det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Bara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag ska köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Bara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;DMen snälla. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Tänker inte köpa det, har aldrig gillat Super Smash Bros. spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Bara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;D Viftar man aldrig på kontrollerna? Så dåligt. Jag hade tänkt mig spel med nunchuch å wiiremote å att man typ skulle slåss genom att vifta med remoten... tydligen inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Bara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;D Viftar man aldrig på kontrollerna? Så dåligt. Jag hade tänkt mig spel med nunchuch å wiiremote å att man typ skulle slåss genom att vifta med remoten... tydligen inte.. Men hur f*n skulle det gått till med slag med wiiremote, i ett 2d-perspektiv? Det blir helt fel... Dock finns det en sak man kan välja i Kontroller-inställningar (om man använder Wiimote+Nunchuk) som heter Shake Smash, då kan man skaka Wiimoten för att göra smashattacker, fast jag tycker det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Haha jag tycker det låter intressant :P men smaken den är olika, kanske inte alls tycker det sen.. får se vad det blir :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Haha jag tycker det låter intressant :P men smaken den är olika, kanske inte alls tycker det sen.. får se vad det blir :)Du sa ju att du inte skulle köpa det :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.