hyldran0 Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Palla boka det. Man ska köpa det när det kommer ut! ja du om man nu vill vara säker på att de inte är slut när man kommer till affären så bokar man nog. Själv bokar jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Here you go, Nintendo.se:s Brawl sida! Btw, det släpps den 27, alltså om 39 dagar!! :) Vi får inte köpa det! Vi är ju under 12 :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Here you go, Nintendo.se:s Brawl sida! Btw, det släpps den 27, alltså om 39 dagar!! :) Vi får inte köpa det! Vi är ju under 12 :angry: Köp det inte då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Here you go, Nintendo.se:s Brawl sida! Btw, det släpps den 27, alltså om 39 dagar!! :) Vi får inte köpa det! Vi är ju under 12 :angry: Jo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag kommer lätt att köpa det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Ja lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 jupp tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/Aha. :lol: LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/Aha. :lol: LOL Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/ Aha. :lol: LOL Okej? Fattar inte heller vad han menar. Men hur f#n kan du redan ha tröttnat, iof. så har jag inte nördat som du verkar ha gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/ Aha. :lol: LOL Okej? Fattar inte heller vad han menar. Men hur f#n kan du redan ha tröttnat, iof. så har jag inte nördat som du verkar ha gjort... Spelar man flera timmar om dygnet i en månad tröttnar man fort, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.