Wendos Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Tror faktiskt inte jag heller kommer tröttna på månader Har du ens spelat det? Nej. Är det så tråkigt. Har ju spelat melee, det är bra. :huh: <_< Fast om det skulle vara samma spel, då skulle det bara vara slöseri. Jag har det, och tycker det är skitkul i små mängder. brawl? Vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Notera att det var ett skämt... :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Tror faktiskt inte jag heller kommer tröttna på månader Har du ens spelat det? Nej. Är det så tråkigt. Har ju spelat melee, det är bra. :huh: <_< Fast om det skulle vara samma spel, då skulle det bara vara slöseri. Jag har det, och tycker det är skitkul i små mängder. brawl? Vad tror du? Ja mr tyken :lol: . Jag tror Brawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 inte heller men man måste ju vänta ända tills 27juni :( aja nu måste jag packa för imorgon ska jag på klassresa till Gotland chaaaa! :P yiiiiiiiiiiiiiiipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;: Off-topic: Jag håller precis på att packa upp från klassresan i Barcelona 12 dagar :D Jag tror också att man tröttnar, men det är ett spel man alltid kan återuppta igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 inte heller men man måste ju vänta ända tills 27juni :( aja nu måste jag packa för imorgon ska jag på klassresa till Gotland chaaaa! :P yiiiiiiiiiiiiiiipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;: Off-topic: Jag håller precis på att packa upp från klassresan i Barcelona 12 dagar :D Jag tror också att man tröttnar, men det är ett spel man alltid kan återuppta igen :) Ska åka på klassresa på tisdag till onsdag:)))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Vann precis Wolf. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) Vann precis Wolf . :) Najs att spoila en karaktär. :lol: Redigerat 1 Juni 2008 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Vann precis Wolf. :) Najs att spoila en karaktär. :lol: Orkar ärligt talat inte bry mig om spoilers till Brawl. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) Vann precis Wolf . :) Najs att spoila en karaktär. :lol: Orkar ärligt talat inte bry mig om spoilers till Brawl. <_< Men nån annan kanske gör det? Det är jävligt mycket roligare om man inte vet så mkt om spelet innan man börjar köra. Redigerat 1 Juni 2008 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Vann precis Wolf . :) Najs att spoila en karaktär. :lol: Orkar ärligt talat inte bry mig om spoilers till Brawl. <_< Men nån annan kanske gör det? Det är jävligt mycket roligare om man inte vet så mkt om spelet innan man börjar köra. Ett tips om du bryr dig väldig mycket om det är att undvika ssbb-trådar. Även om topicen handlar om vem som ska köpa så dyker det alltid upp något oväntat och annat som du då inte vill få reda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Vann precis Wolf . :) Najs att spoila en karaktär. :lol: Orkar ärligt talat inte bry mig om spoilers till Brawl. <_< Men nån annan kanske gör det? Det är jävligt mycket roligare om man inte vet så mkt om spelet innan man börjar köra. Ett tips om du bryr dig väldig mycket om det är att undvika ssbb-trådar. Även om topicen handlar om vem som ska köpa så dyker det alltid upp något oväntat och annat som du då inte vill få reda på. Exakt, vad finns det att diskutera Brawl om man inte vet någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Vann precis Wolf . :) Najs att spoila en karaktär. :lol: Orkar ärligt talat inte bry mig om spoilers till Brawl. <_< Men nån annan kanske gör det? Det är jävligt mycket roligare om man inte vet så mkt om spelet innan man börjar köra. Ett tips om du bryr dig väldig mycket om det är att undvika ssbb-trådar. Även om topicen handlar om vem som ska köpa så dyker det alltid upp något oväntat och annat som du då inte vill få reda på. Exakt, vad finns det att diskutera Brawl om man inte vet någonting? Fast det handlar ju inte precis om mig, eftersom jag redan har spoilat det mesta för mig. Och nu handlar den här tråden om vem som ska köpa spelet... Redigerat 2 Juni 2008 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.