Bplay Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Ja i den frågan så funderar jag fortfarande på det. Jag tror att min kompis ska köpa det, då får jag väl prova och se om det är ngt för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Ett givet köpjapp! XD Redigerat 17 Juni 2008 av XD1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ja för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 japp det är klat man köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag vet fortfarande inte.. :huh: men det lutar åt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 F#n, den senaste uppgraderingen gör så jag inte kan spela mitt NTSC Brawl längre, så måste köpa ett svenskt också nu. Fast har ju redan varvat spelet, så kanske inte köper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 F#n, den senaste uppgraderingen gör så jag inte kan spela mitt NTSC Brawl längre, så måste köpa ett svenskt också nu. Fast har ju redan varvat spelet, så kanske inte köper... Varför uppdatera då? Den varnade om det tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Mindre än en vecka kvar folks!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag är f**n knäpp om jag inte köper det. :huh: Hoppas bara inte att det kommer att va slutsålt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ja det kommer det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Dit jag så åka kostar det 480kr ch jag ska va där när det öppnar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Dit jag så åka kostar det 480kr ch jag ska va där när det öppnar! :D Siba? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.