Fuzioner Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) Undrar vilket pet jag ska använda tame på för min 19 twink.. Vilket pet är bäst? Just nu har jag iaf en wind serpent Redigerat 7 Mars 2007 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Vet inte den som du har är väl ganska bra eller? har du hittat den i wc. Fånga en elite fast jag vet inte om den kommer att vara elite när du går in i bg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) The Rake? :) Fast du måste nog levla upp han och eftersom du redan är level 19 så kan det bli lite svårt. :P (http://petopia.brashendeavors.net/html/mob...b_therake.shtml) Redigerat 7 Mars 2007 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Den vita "caten" som man kan tama under ett quest i barrens :P kan vara svårt om du e alliance =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Spelar ingen roll om det är elite. Den är inte starkare för att den har gulddrake runt sig. Men den vita katten i The Barrens har ganska snabb attackspeed så jag skulle ta den. Boars är jävligt bra eftersom dem kan charge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Boar är ett självklart twink pet den måste du ha (enligt mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Boar helt klart för charge.. (ps. alla pets har samma attackspeed nu. 2.0) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Spelar ingen roll om det är elite. Den är inte starkare för att den har gulddrake runt sig. Men den vita katten i The Barrens har ganska snabb attackspeed så jag skulle ta den. Boars är jävligt bra eftersom dem kan charge! var hittar man den vita katten då? (i barrens) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Det var typ för skit länge sen jag såg den norr om the barrens typ.. Nästan 9månader sen jag hade en horde main. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Man ska göra ett quest för den att summona det vita hanlejonet (som heter Echeyakee), i Crossroads, barrens. Questet börjar med den där man ska döda Plainstriders. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg