Gäst Youx Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Asså jag skulle vilja ha en egen server men har en router så kan ej det men hur gör man för at det ska gå? för ja vet att man kan fixa de på nåt sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 http://portforward.com/english/routers/por...routerindex.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Fattar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Hur enkelt som helst, gå in på sidan som jag sa och ta sedan din router nere på sidan, sen väljer du spel och följer guiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 min router finns ju inte ens med :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg