Hoppa till innehåll

Extrem Blyghet


Rekommendera inlägg

ja e blyg va ska jag gö?

Börja med att lära dig korrekt grammatik inom det svenska språket.

Sen kan du sluta skryta, för om du är cool, är du inte blyg.

Så du är inte så cool som du tror att du är, din fis.

 

Balls of steel, skaffa såna, våga fråga en snygg kvinna i bussen om du kan få sitta bredvid henne när det inte finns någon annan plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen kan du sluta skryta, för om du är cool, är du inte blyg.

Fel! Jag är, som alla vet, den coolaste typen i världen, men ändå är jag apblyg. B)

 

Notera att denna blyghet gäller oavsett vilket kön vi pratar om här. Jag blir inte extra blyg bara för att det är en het tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är blyg inför nytt folk inget annat.

En annan sak "Coolatypen" bör lära sig är att man inte ska gå med i fuska.se för att skriva ett inlägg i en 3 år gammal tråd man hittar på google för att sedan aldrig mer återvända till sidan.

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst darkone

Så vadå ? Ämnet är fortfarande aktivt i sig ? Även om trådskaparen har fått råd tips om sina problem.

Nu säger du emot dig själv. Har trådskaparen fått sitt svar, som ämnet gällde, så skall tråden därmed stängas eller glömmas bort. Vill MAN prata om SIN blyghet så kan man alltid starta en ny tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så vadå ? Ämnet är fortfarande aktivt i sig ? Även om trådskaparen har fått råd tips om sina problem.

Nu säger du emot dig själv. Har trådskaparen fått sitt svar, som ämnet gällde, så skall tråden därmed stängas eller glömmas bort. Vill MAN prata om SIN blyghet så kan man alltid starta en ny tråd.

 

Läser du titeln så står det "Extrem blyghet Någon mer som lider av det?" Vilket betyder att andra kan prata om deras blyghet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst darkone

men om tråden faller i glömska så behöver inte något troll stress-googla för att skriva i en så gammal tråd som möjligt. jag är blyg till viss del, men jag försöker att inte vara så blyg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...