isMaNnen Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Warrior's skada suger, fast doc ganska bra när en boss har 20% hp kvar, execute,execute och en till execute :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Lvla fort: warrior? De kan inte heala t.ex. vilket tar ner downtime väldigt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Men man slipper mana helt, så du behöver bara tänka på mat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Warrior's skada suger, fast doc ganska bra när en boss har 20% hp kvar, execute,execute och en till execute :P Tillåt mig skratta, när jag dps'ar i grupper/raids som fury som är mages/warlock/rogue långt efter mig. Ni verkar inte fatta hur mycket stryk warrior ger om man är välgearad och skillad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 lol du, jag har själv en lvl 70 warrior, dwarf på khadgar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jaha? Det beror absolut inte på klassen, det beror på spelaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 egentligen inte det beror på gear och enchants alla spelare kan critta lika höggt jamenar det e ju bara o trycka på en knapp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Rekomenderar: Hunter, Mage eller Warrior, bra första klasser anser jag. Rekomenderar inte: Rogue, Warlock, har man inte erfarenhet blir man oftast bara dålig med dessa klasser, de kräver skills för att kunna spela bra. De andra klasserna; Druid, Shaman, Paladin, Priest är också okej, de är i mitten ungefär ;). Och var Alliance, lätt ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Warrior's skada suger, fast doc ganska bra när en boss har 20% hp kvar, execute,execute och en till execute :P Din guild behöver nya mages, rogues och locks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 bestäm själv men va ally mycket roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Warrior's skada suger, fast doc ganska bra när en boss har 20% hp kvar, execute,execute och en till execute :P Har vart i flera guilds och inte bara en :) Och mag'sen har bra experience och skills :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 (redigerat) lol var inte ally -.- förlorar jämt i bg och har flera noobs än horde >< (ja, jag är ally) (( förutom WSG på lvl 19, då är alla allys twinks som bara fsrmar honor osv -.-)) Redigerat 16 Mars 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg