Hoppa till innehåll

The Sims 2 Året Runt


Axypol
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Jag skulle tro att det menas med att din sim sysslar med att plantera blommor och sådant. Eftersom man ska tydligen kunna göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det ska typ komma grodor eller nåt till blommorna och man ska använda överdrivet med bekämpningsmedel! själv så kom Rosa Grönlund förbi mej och jag gjorde så hon flyttade in. Och hon kan gro en plantbebis. och bebisarna födds med poäng! och dom behöver endast solljus, vatten & kärlek!

Redigerat av musicnonstop
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet hur man blir en plantsim..inte alls svårt faktiskt. Om nån kan säga hur man blir en vampyr så ska jag berätta det :cool:

 

 

 

 

 

 

 

 

jag vet hur man blir vampyr inte heller så svårt man tar fram fuskrutan med ctrl + shift + c sen skriver man BOOLPROP TESTINGCHEATSENABLED TRUE sen så håller du in shift sen klickar på den simmen som du vill göra till vampyr sen tar du mer och mer ända tills de står make a vampire men du måste ha the sims 2 nattliv för o kunna göra vampyr då blir simmen en vampyr om du gör exakt som jag skrev :cool: :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du när du skriver i forumet använder punkt eller komma när du skriver blir det änklare att läsa det blir också enklare om du inte sticker in andra saker mitt i meningen blir det lättare att förstå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte nyligen The Sims 2 Året Runt. Och det står att man kan bli en "Plantsim". Men jag fattar inte... Hur blir man en sån?  :blink:

 

Man blir det genom att man sprayar vxterna för mycket.

Obs. Jag vet inte om det heter så, jag har mitt på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min ena sim håller på med trädgården hela tiden. Och om du har växter utomhus, allstå inte i växthus, så kan det komma insekter på dom. Då måste man spraya dom, även frukt träden. Och om man måste göra det för ofta så blir man en "Plantsim". Inte speciellt kul tycker jag men :blink: jag blir det hela tiden, det ända roliga är att man kan prata med träden och växterna som man odlar, och du kan ju gro plantbebisar :rolleyes: . Hoppas det hälpte lite ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...