neVah Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Jo, nu hade jag och min vän tänkt och gå på dreamhack, men han behöver ny dator men vet inget om vad han ska köpa. Han får inte lägga ut mer än 6500 heller. Spelen han spelar mest är cs och wc3, men den ska oxå klara wow stabilt. Så jag har tittat runt och kommit fram till en, men eftersom jag heller inte kan så mkt om gfxkort och annat, så undrar jag om ni kan hjälpa mej lite? Vad tycker ni om denna? http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=323200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Duglig dator för den pengen. Min kostade 8000:- köpt på komplett. Ingen större skillnad. Min funkar bra. Skulle tro att den funkar minst lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 För det priset så är den riktigt bra. Men just graffekortet kan jag inte svara för tyvärr. Men köpläge ändå tycker jag! :) Min har ungefär samma specs och tycker den rullar på ruskigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 jorå den kommer gå fintfint bara han inte förväntar sig att köra crysis på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Grafikkortet har jag ett likadant. Funkar bra att köra krävande spel, tex Oblivion på högsta grafik, m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.