codaz Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 tjena! hur kan jag förbjuda vissa vapen på min server? Så att det står item is recived eller något. Typ som på de_dust2_long så vill jag inte att man ska kunna använd awp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 man skriver något i consolen tror jag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
codaz Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 man skriver något i consolen tror jag.... vad ska man skriva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Har du amx? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
codaz Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Har du amx? ja det har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Amxmodmenu i konsolen. Leta upp Restrict Weapons lr liknande där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg