Avregistrerad Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Hej! Jag ska byta till Vista idag men vill först göra en ny partion på C:. Har någon någon guide, helst på Svenska för "Partion Magic 8" ? Vill också veta hur man byter namn på hårddiskarna. De heter just nu bara "Lokal Disk C", etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Är det inte bara att gå in på Den här datorn, högerklicka på en hårddisk och välja Byt namn? Har funkat på tidigare Windows-versioner, iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 ok. Ska testa när jag sitter i XP. Installerade nyss Vista. Jag har Home Premium, har den Windows Aero? isf, Hur slår man på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.