suave Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Hej alla! behöver verkligen hjälp från någoon som eee siiims PROOFFS :D har sökt lösning överallt men funkar ej me nåt:/ mitt spel kraschar :S .. jag har sims 2,studentliv,nattliv,arbetsliv och glitter o glamour paketet .. när jag startat spelet och ska skapa en ny familj eller går inpå en av mina familjer och spelar ca 5min såå hackar spelet och så kommer rutan fram "programmet har kraschat , kommer nu stängas av" ... jag har testat med att uppdatera mitt grafikort men vet inte om jag har rätt version , uppdaterat pachen men kraschar iaf .. snälla behöver hjälp snarast! vill spela mitt sims :( :( !!! tack så mkt, uppskattar all hjääälp;)
galabatorix Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Skrivet 10 Mars 2007 Jag är inget proffs men du kan ju testa att typ "rensa" datorn genom att först ta bort onödiga program och filer som inte behövs.. och sen kan du göra diskfragmentering.. annars vet ja inte vad du ska göra...
Battlefront Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Skrivet 31 Mars 2007 (redigerat) Hej alla! behöver verkligen hjälp från någoon som eee siiims PROOFFS :D har sökt lösning överallt men funkar ej me nåt:/ mitt spel kraschar :S .. jag har sims 2,studentliv,nattliv,arbetsliv och glitter o glamour paketet .. när jag startat spelet och ska skapa en ny familj eller går inpå en av mina familjer och spelar ca 5min såå hackar spelet och så kommer rutan fram "programmet har kraschat , kommer nu stängas av" ... jag har testat med att uppdatera mitt grafikort men vet inte om jag har rätt version , uppdaterat pachen men kraschar iaf .. snälla behöver hjälp snarast! vill spela mitt sims :( :( !!! tack så mkt, uppskattar all hjääälp;) Om det krachar hela tiden så prova att om instalera alla men instalera inte alla. Det krachar därför att du inte har kapasitet att anvenda alla the sims 2 samtidigt. Prova rensa datorn. Och se till att inget annat program är igong än the sims 2 (när du spelar). Redigerat 31 Mars 2007 av Battlefront
YoyoHedgehog Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Skrivet 30 Juli 2007 Spelet kan krascha om du använder fusk-koder för mycket. Du ska vara försiktig med det, det du kan göra nu är att instalera om programmet som de andra sa.
Gäst Punkmantic Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Skrivet 30 Juli 2007 Hur kan ni lyckas än säga " Rensa datorn " så ni menar att jag inte kan spela spel för jag har mycket filer på min data (80gb kvar :( ) Haha, ni har fel, antagligen grafik kortet eller något dyl
sweetgirl95 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Skrivet 20 Augusti 2007 Hej alla! behöver verkligen hjälp från någoon som eee siiims PROOFFS :D har sökt lösning överallt men funkar ej me nåt:/ mitt spel kraschar :S .. jag har sims 2,studentliv,nattliv,arbetsliv och glitter o glamour paketet .. när jag startat spelet och ska skapa en ny familj eller går inpå en av mina familjer och spelar ca 5min såå hackar spelet och så kommer rutan fram "programmet har kraschat , kommer nu stängas av" ... jag har testat med att uppdatera mitt grafikort men vet inte om jag har rätt version , uppdaterat pachen men kraschar iaf .. snälla behöver hjälp snarast! vill spela mitt sims :( :( !!! tack så mkt, uppskattar all hjääälp;) svar: hej, vad jobbigt så hände det för mig förut också det kan bro på många saker tex: att du har många saker frame på din dator, så kan du ta bort några saker där i från så kanske det går lättare. oså välj inte samma hus om just det hakar. :( komer inte på så mkt men det har slutat hända för mig i alla fall .
Rekommendera inlägg