007_007 Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Heeejsan ... smile.gif Av min erfarenhet av nintendo 64 så tycker jag såklart Golden eye är det bästa spelet... Men nu har jag fastnat och uppskattar hjälp... Jag befinner mig på den allra sista banan... Där man ska döda en person 3 gånger samt ta golden gun.. Problemet är att när man är påväg och tar den så kmr en glas skiva upp och täcker den samt k-pistar börjar skjuta... Snälla hjälp mig hur tar jag Golden gun på sista banan!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 (redigerat) Du måste gå en speciell väg för att nå fram till Golden Gun. Här är en karta från GameFaqs: >LÄNK< Redigerat 10 Mars 2007 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
007_007 Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Tack så jättemycket .. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg