Hoppa till innehåll

Problem

PussyCat

Rekommendera inlägg

Tyvärr är det inte så enkellt :( Du kan tex inte dra en låt från en skiva till en mapp eller tvärt om. du mådte ha instalerat programet som följer med mp3 spelaren för att kunna lägga över låtarna från datorn till mp3 spelaren. Min mobil bahövde ett program för att lägga filer på mobilen.

Redigerat av spelEric
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om vi säger att din MP3-spelare inte behöver ett program som den troligtvis inte behöver...

Det kan vara ganska många fel. Vet inte exakt vad det kan vara, men exempel...

# Ett fel har uppstått på din MP3-spelare.

# Det kan vara fel på filerna som ska kopieras (Om du kan lyssna på dem och flytta dem i datorn så kan detta uteslutas).

# Det kan vara något som gör att datorn inte kan kommunicera ordentligt med MP3-spelaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade ngt konstigt i min dator förut, innan jag ominstallerade hela burken.. Iaf så funkade inte min mp3/mp4 heller innan dess pga att jag hade ngt konstigt virus eller nåt i den men nu funkar det.. så om det inte funkar efter de där programmen så.. kanske du oxå har nåt i din burk..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...