Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Vill någon joina min hata dom som hatar halo klubb? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag tror att min vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 HALO 4ever :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clara Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 :lol: Köp Heroes of might and magic! Jag äger på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) (hata dom som hatar halo) den va bra :lol: Redigerat 29 Februari 2004 av jacobz1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 :lol: Köp Heroes of might and magic! Jag äger på det :P 4:an i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 halohalohalohalojag är kass på det Halohalohalohalohalohalohalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Halo är roligt på data tycker jag! På PS2 och Xbox tycker jag det är så svårt att styra gubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 :lol: Köp Heroes of might and magic! Jag äger på det :P vad är det för spel? Är det rollspel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Köp Nfs Underground det är kul det jag klarade ialla fall inte jag av det på några dagar, som sagt köp det! (det tar endast 1,26 gig) Dessutom har du bara 1,8 gig ihårddisk? Kan man ha 40 gig iminne?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 har varvat Nfs underground. Och ja... man kan ha allt det där på datan.. Vad har du i hårdis då im du tycjket att min har lite... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Köp Nfs Underground det är kul det jag klarade ialla fall inte jag av det på några dagar, som sagt köp det! (det tar endast 1,26 gig) Dessutom har du bara 1,8 gig ihårddisk? Kan man ha 40 gig iminne?! mm det kan man jag har 82gig och NFSU är ett bra spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.