sp3tan Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 vi säger att jag har en dator och blir member tex hos en kompis och då har ju jagex ip adressen .. men om jag tex spelar då hos mig hela tiden i min dator .. är ja tvungen att då betala hos mig eller är det kompisen hela tiden? ( detta var ett exempel men vill bara veta viket som är då och då :) ) .. skika svar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 vi säger att jag har en dator och blir member tex hos en kompis och då har ju jagex ip adressen .. men om jag tex spelar då hos mig hela tiden i min dator .. är ja tvungen att då betala hos mig eller är det kompisen hela tiden? ( detta var ett exempel men vill bara veta viket som är då och då :) ) .. skika svar tack! Nej det tor jag inte du behöber, men jag ahr aldrig varit member men det s du inte behöva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 vi säger att jag har en dator och blir member tex hos en kompis och då har ju jagex ip adressen .. men om jag tex spelar då hos mig hela tiden i min dator .. är ja tvungen att då betala hos mig eller är det kompisen hela tiden? ( detta var ett exempel men vill bara veta viket som är då och då :) ) .. skika svar tack! Nej, det är accountet som det ligger på, inte ipn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 hur då menar du?? .. tex om jag har gjort den hemma hos mig och ja blir member hos min kompis .. who need to pay then?? heh ... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Det beror inte på IP adressen, Det är ditt account och Kortnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 menar du då att om jag har gjort min account hemma och jag blir member hos en kompis då e jag tvungen att betala vaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Du har missförstått något nu :P jag kan betala members till min kompis i Kina om jag vill, man kan betala member till vem man vill, det är ditt betalningskort som bestämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Var spelar ingen roll. Det är så som Mîhker säger, det är betalningskortet som bestämmer. Eller hur man nu betalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 (redigerat) men jag fattar hur som helst -.- .. men e de inte så att dom från runescape kan komma åt bank kontot och tex sno allt man har i kontot eller? e det sant :S? Redigerat 13 Mars 2007 av unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.